عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسانها باشی.
سید مرتضی آوینی
telegram.me/eghaedi

آخرین مطالب

دوباره پر شده از عطر گیسویت شب سال
دوباره عطر گیسویت، چقدر امشب پریشانم

 کتاب کهنه‌ای هستم پر از اندوه یا شاید
درختی خسته در اعماق جنگل‌های گیلانم

 رها، بی‌شیله پیله، روستایی، سادۀ ساده
دو بیتی‌های بابا طاهرم، عریان عریانم

 شبی می‌خواستم شعری بگویم، ناگهان در باد
صدای حملۀ چنگیز خان آمد نمی‌دانم

 چه شد اما زمین خوردم میان خاک و خون دیدم
در آتش خانه‌ام می‌سوخت، گفتم آه دیوانم

 فراوان داغ دیدن‌ها،‌ به مسلخ سر بریدن‌ها
حجاب از سر کشیدن‌ها، از این غم‌ها فراوانم

 شمال و درد کوچک خان، جنوب و زخم و دلواری
به سینه داغدار کشتۀ حمام کاشانم

من آن شاهم که پیش چشم من در کاخ
یک بانو، پی تحریم تنباکو، شکسته تنگ قلیانم

سکوت من پر از فریاد، یعنی جامع اضداد
منم من اخم سعدآباد و لبخند جمارانم

من آن خاکم که همواره در اوج آسمان هستم
پر از عباس بابایی، پر از عباس دورانم

گرفته شعله با خون جوانانم حنابندان
که تهران تر شود تهران، من آبادان ویرانم

صلات ظهر تابستان، من و بوشهر و خوزستان
تو را لب تشنه ایم از جان، کمی باران بنوشانم

سراغت را من از عیسی گرفتم، بازکن در را
منم من روزبه، اما پس از این با تو سلمانم

شکوه تخت جمشید اشک شد، از چشم من افتاد
از آن وقتی که خاک پای سلطان خراسانم

به قول من اگر سلطان رضا باشد خدا را شکر
که من یک شاعر درباری ام مداح سلطانم

۹۳/۰۴/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان قائدی

نظرات  (۱)

۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۸ دختری از تبار تسنیم
سلام 
آقای برقعی خیلی زیبا دارن جلو می رن
از خدا براشون موفقیت و اخلاص هر چه بیشتر و خواستارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">