عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسانها باشی.
سید مرتضی آوینی
telegram.me/eghaedi

آخرین مطالب

چشم تو جنبش سبز فتنه سال جدید

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ب.ظ

مغرور هستی و دنبال قدرتی 
معلوم می شود اهل سیاستی

آرام هستی و حرفی نمیزنی 
له می کند مرا این حس لعنتی 

با چشم های خود هی ناز می کنی 
گمراه می کنی من را براحتی

لب وا نمودنت آغاز اغتشاش
هم فتنه می کنی هم بی بصیرتی

مانند دیگران با من مخالفی 
من بی کسم و تو هم رای ملتی 

شورای عاشقان من را کمک کنید 
از دست دلبرم دارم شکایتی

وقتی که دلبرت در حزب دیگر است 
دور از عدالت است همچین رقابتی

حالا که نیستی خانه نشین شدم 
امید من شده حکم حکومتی

۹۳/۰۴/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان قائدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">