عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسانها باشی.
سید مرتضی آوینی
telegram.me/eghaedi

آخرین مطالب

به پاسداشت شهدای 7تیر

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ب.ظ

افشاگری های شهید دیالمه راجع به میر حسین موسوی

فایل صوتی سخنان افشاگرایانه ی شهید دیالمه یک هفته قبل از ترورش در این فایل شهید دیالمه به نقد گرایش فکری و عقاید میر حسین موسوی میپردازد. جالب است بدانید که شهید دیالمه پس از این سخنرانی یک هفته ی بعد ترور میشود و اسنادی که در مورد میر حسین موسوی به همراه داشته نیز ناپدید شد.

دانلود قسمت هایی از این سخنرانی

متن زیر برگزیده ای از سخنرانی شهید دیالمه یک هفته قبل از شهادتشان است:

شهید دکتر عبدالحمید دیالمه؛ متولد سال 1333 وی نماینده دور اول مجلس شورای اسلامی نیز بود همچنین شاه کلید مبارزات جوانان مشهدی بود. او از محضر آیات اعظام: شهید مطهری، مکارم شیرازی و سبحانی بهره برده اند.

شهید دیالمه در مسائل سیاسی از تیز بینی خاصی بر خوردار بود، او برای سنجش افراد فقط به سابقه مبارزاتی و عضویت در گروه های خط امامی از جمله حزب جمهوری خلاصه نمی شد بلکه مبانی اعتقادی برای وی مبنا بود. همانطور که بدون هیچ ملاحضه گری های حزبی و تعارفات سیاسی ؛ وقتی در روزنامه جمهوری اسلامی که ارگان حزب بود به حضور برخی عناصر در حزب اعتراض نمود.

متن زیر برگزیده ای از سخنرانی شهید دیالمه یک هفته قبل از شهادتشان است:

زمانی افرادی با شیوه فکر ما مخالف بودند و می گفتند که نباید حرفمان را بزنیم، آری آن زمان در باره بنی صدر خیلی گفتیم، همانطور که الآن خیلی ها داد می زنند ولی کسی نیست که صدای آنها را بشنود. ولی حالا هم بحمدا... به جایی رسید که امام آنچه را که یک سال در درون خودش نگه داشته بود بیان کردند. این ها کاری کردند که دیگر کاسه صبر امام با آن همه صبر و تحملش سر برود. اگر همین صحبت های دیروز امام را گوش کنید، می بینید خیلی راحت و مستقیم گفته است که نیروهای خارجی این برنامه را حمایت می کند. این مطلب را از مظمون کلام خیلی خوب متوجه می شوید اگر مذاکرات بنی صدر را با کارتر و غیره را خوانده باشید، می بینید چه نوع مذاکراتی و معاملاتی برسر گرو گان ها کرده اند. این چهره هایی اند که در مراحل مختلف روشن می شوند. اگر امروز نام نمی برم به خاطر این است که صلاح نمی دانم.

همین الآن افرادی برای بعضی وزارت خانه ها کاندید اند که به اعتقاد من خط فکریشان درست نیست. ولی متاسفانه نمی توانم کاری کنم. تنها یک رای مخالف دارم که می دهم. یکی از نمومه هایی که میتوانم به شما بگویم آن هم آقای موسوی است. سردبیر روزنامه جمهوری اسلامی . اعتقادم بر این است که خط فکری او، خط فکری جنبش مسلمان مبارز و پیمان است. البته نمی خواهم بگویم عضو آن سازمان است ولی خط فکری او همان است و اگر روجوع کنید به روزنامه می بینید که در خیلی از این جاها این خط مش را طی میکند. این ها را من از دید حزب نمی بینم. بلکه من این ها را فقط از پایگاه ایشان می بینم. و الا هیچ کدام از اینها را نه به حزب می گزارم و نه به حساب سران حزب و نه به عنوان نیرو های مخلص و معتقد و مومن درون حزب. بلکه شخصاَ به حساب خود ایشان می گزارم. و اگر در اینجا می گویم به این دلیل است که مکرر در جلسات حزب گفتم و ضبط هم شده و اگر نوارش را از بین نبرده باشند، دارند. موضع گیری های روزنامه در بعضی از موارد کم و بیش موضع گیری های روزنامه امت است.

بعد از اینکه یک شب من در حزب صحبت کردم و چند نمونه مقاله ایی که علیه آقای فلسفی و دیگری مقاله ایی با نام خیابان مصدق و ... را بیان کردم، آقای موسوی بعد من آمد که از خود دفاع کند گفت: ما این ها را نمی پذیریم چون نمی خواهیم شیوه های آناکرونیستیکی را در ایران دوباره ایجاد کنیم. البته الفاظ را اشتباه به کار می برد ولی من آن برداشت را که او از این لغت داشت را می گویم ولی معنایش این نیست . برداشت وی از این شیوه اینطور بود که یک چیز که در تاریخ اتفاق افتاده را مجدداً بیاییم با حال تطبیق دهیم. ولی بعد از سخنرانی امام در مورد مصدق و کاشانی پیغامی به آقای موسوی فرستادم که بر خلاف دیدی که شما داشتید، امام هم مثل اینکه از آناکرونیستیکی فکر می کنند!!!! البته ایشان سابقه های قبلی هم در گروه های منفی داشتند؛ از جمله بودنش در گروه نخشب به همراه پیمان. پیمان، سامی و او همه در باند نخشب بودند بعد از، آن جا جدا شدند که پیمان گروه جنبش مسلمان مبارز و سامی گروه جاما را درست کردند. ایشان هم به ظاهر می گوید که من مستقلم. ولی در واقع همان طور که در روزنامه معلوم است همین شیوه فکری را اعمال کرده است. مثلاَ مصاحبه با فلان نماینده عضو جنبش مسلمان مبارز در مقاله ای بلند در صفحه اول با تیتر درشت از یکی از نمایندگان عضو جنبش مسلمان مبارز درباره قضیه تالبوت. حتی یک بار در صفحه اول عکس پیمان را چاپ کرد.

علاوه بر این موضع گیری خانمشان هم نمی پسندم، نظر من نیست، نظر اسلام است. یک مشت مزخرفاتی را به هم بافته به اسم اسلام. زهرا رهنورد کتاب هایی مثل طلوع زن مسلمان، همگام با یوسف، قیام موسی و هرچه از این ها را توانسته به هم بافته است.

او که سابقه مسلمانی زیادی ندارد حالا چطور شده مفسر قرآن می‌شود؟ در همین کتاب (طلوع زن مسلمان)جملاتی که مربوط به نهج البلاغه امام علی (ع) است را به فارسی نوشته بعد به عنوان تبلیغات ارتجاعیون علیه زن آنها را می کوبد. چون همه، این ها را متوجه نمی شوند که از نهج البلاغه است می گویند مرتجعین چه مزخرفاتی می گویند ...

۹۳/۰۴/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان قائدی

دیالمه

رهنورد

موسوی

نظرات  (۲)

مدیر محترم وبلاگ
با سلام.

ضمن تشکر از زحمات شما، مطلب زیبای حضرتعالی برای معرفی و استفاده دیگران، در  سایت صدای تو / sedayeto.ir منتشر شد.

لینک مطلب شما :

sedayeto.ir/index.php/2013-07-08-05-34-34/5881-7.html

*** منتظر مطالب جدید شما و بخصوص مطالب "تولیدی خود شما" هستیم.

*** لطفا سایت شبکه وبلاگی را با نام "صدای تو" به وبلاگ خود اضافه نمایید.

*** لطفا پس از نوشتن هر پست ، با مراجعه به قسمت ارسال مطلب در سایت، ما را در جریان مطالب جدید خود قرار دهید.

*********  از دوستانتان نیز بخواهید به ما بپیوندند...

با صدای تو ، دیده و شنیده شوید / sedayeto.ir

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۰ سرباز جنگ نرم

سلام علیکم
دعای حضرت مهدی(عج) برای مقام معظم رهبری در عرفات + فایل صوتی

http://zohour-news.blog.ir

ان شاءالله که از نظراتتان استفاده کنیم.

جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">