عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسانها باشی.
سید مرتضی آوینی
telegram.me/eghaedi

آخرین مطالب

باز هوای حرمت کرده ام

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ب.ظ

خانه های آن کسانی میخورد در بیشتر

که به سائل میدهند از هرچه بهتر بیشتر

عرض حاجت میکنم آنجا که صاحبخانه اش

پاسخ یک میدهد با ده برابر بیشتر

گاه گاهی که به درگاه کریمی میروم

راه میپویم نه با پا بلکه با سر بیشتر


عازم مشهد شدم تا با تو درد دل کنم

بودنت را میکنم اینگونه باور بیشتر

مرقدت ضرب المثل های مرا تکمیل کرد

هرکه بامش بیش برفش ، نه! کبوتر بیشتر

چار فصل مشهد از عطر گلاب آکنده است

اینچنین یعنی سه فصل از شهر قمصر بیشتر

پیش تو شاه و گدا یکسان تراند از هرکجا

این حرم دیگر ندارد حرفِ کمتر ، بیشتر

از غلامان شماهم میشود دنیا گرفت


من نیازت دارم آقا روز محشر بیشتر

ای که راه انداختی امروز و فردای مرا

چشم در راه تو هستم روز آخر بیشتر

بر تمام اهل بیت خویش حساسی ولی

جان زهرا(س) ـ چون شنیدم که به مادر بیشترـ

دوستت دارم نمیدانم که باور میکنی

راست میگویم به وا.. از ابوذر بیشتر


بیشتر هایی که گفتم از تو خیلی کمترند....

دل نوشت:

                جان بدهکار تو هستم طلبم کرب و بلاست

                 خود کشی می کنم آقا طلبم را ندهی

پی نوشت:

نائب الزیاره همه دوستان عازم مشهد الرضا هستم

بیش از هر زمانی  محتاج دعای دوستان هستم




۹۲/۱۲/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان قائدی

نظرات  (۶)

سلام خوشا به سعادتتون...برای ماهم ویژه دعا کنید بی زحمت دو رکعت نماز هم ادا کنید....منم اپم ومنتظر حضورتون لطفا تشریف بیارید برای خدا حافظی

سلام زیارت قبول

سلام داداش...زیارتتون قبول کاش برای ماهم دعا کرده باشید...

 

منم انشالله فردا راهی کربلای معلا هستم و اونجا به یادتون خواهم بود..

چشم حتما به یادتون خواهم بود با دورکعت نماز به نیابتتون...

 

من برات کربلا رو شش ماه پیش از آقا امام رضا گرفتم تو صحن انقلاب

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۲۷ خادم الشهداء
سلام علیکم
چندی از جوانان فعال درعرصه مجازی
جهت انسجام نیروهای ارزشی استان خوزستان و شرکت درمباحث دینی و فرهنگی ‍تصمیم به ایجاد تالار گفتوگویی دریکی از مسنجرهای معروف دنیا بانام پالتالک گرفته اند که امکان گفت و گوی صوتی و تصویری را برای حاضرین در ان فراهم میکند وبدین صورت راهی مناسب برای ارتباط افراد و استفاده از مباحث میباشد خوشحال میشویم شماراهم درجمع خود ببینیم واگر پیشنهادی دارید بامادرمیان بگذارید تا دراین مسیر مورد استفاده قرار دهیم ومن الله توفیق.
با نوای کربلایی وحید سراج به روزیم
www.vahidseraj.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">