عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسانها باشی.
سید مرتضی آوینی
telegram.me/eghaedi

آخرین مطالب

یاد باد آن روز گاران یاد باد

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ق.ظ

 اولین کرسی دانشگاه شهرکرد


 سال 89 سالن فارابی دانشگاه شهرکرد اولین کرسی آزاد اندیشی دانشگاه برگزار شد  اونوقت من ترم 2 بودم فوق العاده آرمانی ، جسور و بعضا بی کله بعضی وقتا به اونوقتای خودم حسرت میخورم چه فضایی برای فعالیت، چه دوستانی ، چه دانشگاهی کاش می شد برگشت به اون زمانها چه فرصت هائی که براحتی از دست دادم هرچند به گذشته خودم می بالم (با اندکی خود پسندی)

پی نوشت:

به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم

و مدت هاست در دینم فقط سوراخ می بینم....

۹۴/۰۹/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان قائدی

نظرات  (۳)

سلام اتفاقی سر  از و بلاگ شما در آوردم ولی مطالب و تقریبا کامل خوندم. وبلاگ جالبی دارید . خدا قوت.

پاسخ:
سلام
التماس دعا
چه ژستی گرفتی معلومه طرف مقابل را اصلاً بحساب نمیاری
پاسخ:
من کوچیک شمام
سلام حاج احسان.
داشتم از کوچه(البته بیشتر به آزادراه شبیه است) فضای مجازی رد میشدم گفتم یه سری هم بشما بزنم.
یاد آن شر و شور دوران دانشجویی بخیر.یادش بخیر واقعا کاش قدر آن روزها تکرار شدنی بود.
ان شاالله موفق وموید باشی.
پاسخ:
سلام فدات جیجرم دلم برات تنگ شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">