عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسانها باشی.
سید مرتضی آوینی
telegram.me/eghaedi

آخرین مطالب

فتنه 88،مسئولین ، مردم، 8دی ماه


 امام خامنه ای (مدظله العالی ):چرا کشور را دچار این ضایعات کردید ؟اگر خدای متعال به این ملت کمک نمی کرد مردم به جان هم می افتادند می دانید چه اتفاقی می افتاد؟کشور را لب یک چنین پرتگاهی بردند"

9دی ای که 8دی رقم رخورد

استان ما از در زمره استانهایی قرار گرفته است که در حماسه حضور عاشورایی یک روز زودتر از خروش سراسری و در روز 8دی ماه 88 پا به صحنه دفاع از انقلاب و رهبری خود نهادند که این روز برگ زرینی دیگری بر دفتر افتخارات مرد و زن این استان افزود چرا که از اول انقلاب تاکنون مردم استان هماره چه در عرصه جانبازی و فداکاری و چه در عرصه حمایت و دفاع از انقلاب پیشتاز بر سایر مردم کشور بودند

بزرگداشت هر ساله حماسه حضور در 8دی ماه

حماسه حضور مردم نماد عزت و استقلال و بصیرت مردم استانی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنان آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد و همین امر موجب بزرگداشت هر ساله این حماسه در استان میگردد تا علاوه بر بازخوانی دلایل حضور به بررسی ابعاد توطئه دشمن در ایام فتنه پرداخته شود

حضور پر شور نسلهای مختلف مردم  استان

از همان ابتدای برگزاری همایش فتنه 88 خسارتها وآسبب ها نسلهای مختلف انقلاب که بعضی خود در ایام انقلاب پا به پای امام و امت برای سرنگونی حکومت جور در میدان بودند بعضی در هشت سال دفاع مقدس از جان و مال و ناموس این کشور با تمام وجود دفاع کرده بودند و نشان افتخار جانبازی داشتند و نسل سوم و وجوان انقلاب  که تنها از آن ایام شنیده هایی در خاطر داشت برای حضور در این همایش به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آمده بودند . از پیرمرد تکیه داده به ستون که زودتر از همه و به سختی به مراسم آمده بود پرسیدم:پدر جان چرا امروز آمدی اینجا؟لبخندی زد و گفت : من از سال 88  هر سال زودتر از همه برای مراسم 9 دی میام تا دشمن خیال نکنه رهبرمون تنهاست گفتم پدر جان به نظر شما چرا مردم استان یه روز زودتر از بقیه کشور برای دفاع از انقلابشون اومدن؟ گفت : عزیزم این مردم خون دادن جووناشونا دادن تا این انقلاب بمونه تا حرف امام رو زمین نمونه تا اسلام بمونه مسلما وقتی یه عده ای بخوان به مقدسات توهین کنند معلومه مردم خونشون به جوش میاد.

حضور جوانان و نوجوانان در جلسه چشم گیر بود قاطبه ی جمعیت نسل سومی های انقلاب بودند از یک از این نسل سومی ها که کفن پوشیده بود پرسیدم : چرا امروز اینجا اومدی اونم با کفن ؟ گفت : ما اماده ایم جان فدای رهبر و انقلابمون کنیم همونطور که که اول انقلاب پدرانمون این کارا کردند کفن پوشیدم تا ثابت کنم کم ارزش ترین چیزی که دارم جونمه که اونم آماده ای فدا کردن در راه انقلاب و رهبری عزیزم هستم

حضور کم رنگ مسئولین و موضع مدیران استانی درباره فتنه

در میان سیل جمعیت آن چه از همه کم رنگ تر بود حضور مسئولین در این همایش بودی که بعضا جای این سوال را ایجاد میکرد که چرا برخی مسئولین از حضور در چنین مجالسی واهمه داشته و خود را از سیل عظیم مردم جدا می کنند مسئولینی که با سلایق مختلف سیاسی شاید حضور خود در این مجالس احساس خطری برای جایگاه و میز خود محسوب کنند از یک روحانی پا به سن گذاشته پرسیدم : به نظر شما چقدر در دولت یازدهم چه در استان و چه در کشور فتنه که خط قرمز نظام محسوب میشه  در انتصابات رعایت میشه ؟ ایشان در جواب گفتند :رهبری عزیز بارها نسبت به این موضوع به دولت تذکرهایی دادند که در انتصابات مراقب حضور فتنه گران باشید مبادا کسی که در ایام فتنه علیه نظام مشغول فعالیت بوده در راس مجموعه ای قرار بگیرد که دولت در بعضی موارد در این خصوص کوتاهی کرد اما مجلس اجازه حضور فتنه گران را در راس برخی مجموعه ها نداد مسلما برای دولت نیز شایسته نیست که از کسانی در مدیریت کشور استفاده بکند که علیه حاکمیت کشور شوریدند و عامل دست فتنه گران بودند چرا که چنین افرادی به آرمانهای انقلاب هیچ اعتقادی نداشته و ندارند دوباره پرسیدم : چرا با اینکه مردم استان در شناخت فتنه و حضور در میدان پیشتاز عرصه بودند اما مسئولین استان چندان موضع گیری دقیق و صراحت لهجه در بیان موضع خود در برابر فتنه نداشته و ندارند ؟که ایشان در جواب بنده این گونه پاسخ دادند که : الان هم در همین جلسه حضور مسئولین چندان چشمگیر نیست این مردم بودند که همواره از انقلاب و آرمانهایش تمام قد دفاع کردند اما مسئولینی که واقعا نسبت به فتنه و فتنه گران موضع داشته باشند و از هیچ چیز واهمه نداشته باشند باید موضع خود را بجا ،صریح و وقاطع بیان کنند خدای نکرده اگر مسئولین نسبت به این جریان موضعی قاطع نداشته باشند آنگاه این مردم استان هستند که پاسخ آنان را قاطع و محکم می دهند مردم مسئولی که به فتنه اعتقاد داشته باشد را نه می خواهند نه به او اجازه کار و فعالیت در استان می دهند.

گزارش همایش فتنه 88 خسارتها و آسیب ها

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در همایش بزرگ "فتنه 88، آسیب ها و خسارات" که در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزارشد، گفت: یکی از بزرگترین درس های کربلا برای ملت ایران حفظ اسلام به همه قیمت هاست. اینکه به فرموده اباعبدالله الحسین(ع)  باید برای زنده ماندن اسلان سر را هم فدا نمود.

حاجی صادقی بیان داشت: باید برای وجود سالروز نهم دی ماه همواره سپاسگزار خداوند متعال بود چرا که این حماسه راه بدبینان و مفسدان را از وفاداران به نظام جدا کرد.
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به این عقیده رسیده است که امت بدون امام ، بدون خطر است  و امام بدون امت هم اقتداری ندارد، افزود:در طول تاریخ حکومت های اسلامی هر گاه که امت فرمانبردار و مطیع رهبر خود شدند، شکست ناپذیر بوده و جبه های ظلم و استکبار هموارهخ بدنبال قطع این نقطه اتصال امام و امت هستند.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: هدف از ورود فتنه 88 به کشور، قطع و ریشه کن سازی پیوند مردم با نظام و ولایت بود، بنابر این حماسه به یادماندنی نهم دی ماه موجبات یاس و ناامیدی کینه توزان نظام را فراهم آورد.
وی با تاکید بر ادامه برگزاری همایش ها و نشست ها به مناسبت حماسه حضور مردم در  9 دی خاطرنشان کرد: جهانیان هر گز عظمت حضور و بصیرت مردم ایران در این روز را از خاطر بیرون نمی سپارند و فراموش نمی کنند که فتنه گران چه برنامه های شومی برای براندازی و قطع ریشه های نظام داشتند.
این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه استکبار جهانی در تمامی دهه ها از ابتدای شکل گیری انقلاب بدنبال فتنه های متنوعی بوده است، گفت: فتنه "حزب خلق مسلمان"  و فتنه "حمله به حوزه علمیه قم" در دهه 50، فتنه های "بنی صدر" ، "ملی گرایان" و "طرح قائم مقامی رهبری" در دهه 60 ، فتنه اصلاح طلبان با عنوان "اصلاح دین به صورت غربی" در دهه 70 و فتنه "انتخابات 88 و کودتای مخملین" در دهه 80 از جمله مهمترین فتنه ها و برنامه های دشمنان داخل و خارج علیه نظام بوده است که به لطف الهی و فرمانروایی رهبران دینی و الهی هرکدام به نوعی خنثی شدند و البته مردم ما باید هوشیار تر از همیشه از فتن آینده مغفول نمانند.
حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: در آخرین فتنه به وقوع پیوسته غرب در ایران، در سال 88، استکبار جهانی هشت نقطه و پایگاه سری در نقاط مختلف ایران تشکیل داد و با ماموریت به 17 سفارتخانه و هفت هزار مرکز تحقیقاتی  تخت مدیریت "دفتر هماهنگی امور ایران" در آمریکا طرح نابودی ایران از درون پایه ریزی شد وانواع عملیات های خرابکارانه، جاسوسی و براندازانه را طرح ریزی کردند.
وی ادامه داد: این اعضا پس از ماه ها تلاش به این نتیجه دست یافتند که نظام جمهوری اسلامی با عملیات سخت متحمل شکست نخواهد شد و تنها راه فروپاشی آن نابودی توسط مردم این کشور است،مانند خوارج که در جنگ صفین در سپاه حضرت علی(ع)  ایشان را تنها گذاشتند و سپاه حضرت به هم ریخته شد.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: یکی از نظریه پردازان غربی و عاملان فتنه 88به نام مک کین چهار سال قبل از آغاز این فتنه در سخنرانیی می گوید" ایران را با جنبش سبز منهدم می کنیم" . نتیجه فعالیت های دشمنان هم این شد که طراحی فتنه 88 از اتاق فکر استکبار جهانی و به کارگردانی خائنان درونی انقلاب اسلامی از سر گرفته شد.
سخنران همایش نهم دی در شهرکرد با اشاره به اینکه فتنه گران، کارگردانان سناریوی استکبار جهانی بوده اند گفت: فتنه 88 ضربه های سختی به پیکره انقلاب و نظام زد اما معجزه انقلاب ، این فتنه را به فرصت تبدیل کرد.
وی با نام بردن از نهم دی به نام روز تجلی آیات الهی و ولایت محوری مردم گفت: این روز باعث یاس دشمنان و باعث نقش بر آب کردن سرمایه گزاری ها و اهداف آنان برای نظام بود.
وی ادامه داد:  مردم هم نباید هیچ گاه نهم دی ماه را فراموش کرده و بایستی هرسال و در هر برهه از زمان به آن پرداخته چرا که آینده انقلاب اسلامی ا ز گذشته آن روشن تر است و به لطف الهی  سنگرهای این انقلاب یکی پس از دیگری در حال فتح جهانی هستند.
حاجی صادقی گفت: اگر میر حسین موسوی، این کاندیدای اصلاحات در آن برهه از زمان فریب جبهه استکبار را نمی خورد و با بیانیه ای راستین با اعلام قبول نتیجه انتخابات ، بحث تقلب را به میان نمی آورد، امروز به یقین رییس جمهور ملت بود و فتنه ای شکل نمی داد.
وی ادامه داد: خداوند متعال با ریزش غده های سرطانی این انقلاب در بلوا ها و فتنه ها، همچنان نگهدار مردم و نظام اسلامی است.
 جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران  در پایان عوامل فروکش کردن و نابودی نقشه های فتنه گران را سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه های 29خرداد و همچنین قیام تاریخی مردم ایران و اوج فهم و زمان شناسی در نهم دی ماه عنوان کرد و گفت: به مسولان توصیه می شود که قدرشناس رهبر و مردم بوده و به این دو وزنه مستحکم تکیه کنند و نه به گفته های دشمن مستکبر، چرا که از دشمن جز دشمنی چیز دیگری بر نمی آید .


۹۳/۱۰/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان قائدی

همایش 9دی شهرکرد 93

نظرات  (۱)

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۸ نازنین حامدی

مدیریت محترم وبلاگ

با سلام و احترام

وب سایت یادداشت های من  با رنگ 5 ،آماده تبادل لینک با وب سایت شما می باشد.

در صورت تمایل می توانید لینک وب سایت ما، به آدرس http://webim.ir/  را در وبلاگ خود با نام طراحی سایت درج

نموده و از طریق همین ایمیل اعلام فرمایید تا لینک شما در بخش دوستان وب سایت یادداشت های من درج گردد.

با تشکر

مدیریت وب سایت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">