عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسانها باشی.
سید مرتضی آوینی
telegram.me/eghaedi

آخرین مطالب

هر طوری شده

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ب.ظ

گرچه بعد از بردن نامت زبانم لال شد

می کنم نام تورا تکرار هرطوری شده


عشق آن رازی که با جانم رسید آخر به لب 

از لبم این راز را بردار هرطوری شده


جرم من عشق است یعنی سر به دارم می کنند

از تو دورم می کنند ای یار هرطوری شده

 

تا به این مردم بفهمانم که عمرم دست توست

زنده می مانم به روی دار هرطوری شده

 

گرچه تنگ کوچکم در حد دریای تو نیست

سینه ام را پر کن از اسرار هرطوری شده


مثل شمعی سوختی شب تا سحر خوابت نبرد

تا که دل هارا کنی بیدار هرطوری شده


روی من هم گر حسابی وا کنی ، در معرکه

روسپیدت میکنم، سالار هرطوری شده

۹۳/۰۷/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان قائدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">