عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسانها باشی.
سید مرتضی آوینی
telegram.me/eghaedi

آخرین مطالب

یاد ایامی 3

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ب.ظ

نشست خبری «شاخصه های کاندیدای ولایتمدار»؛ دانشگاه شهرکرد

قائدی: کاندیداهایی که نیازمند رأی افراد منحرف می باشند، ولایتمدار نیستند

مسئول کمیته آموزش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد گفت: برخی از کاندیداهای مدعی ولایتمداری در چهارمحال و بختیاری سعی می کنند حتی رأی اصلاح طلبان و افراد منحرف را جمع کنند که اینگونه افراد در ولایتمداری لنگ می زنند.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شهرکرد، احسان قائدی یکشنبه در نشست خبری «شاخصه های کاندیدای ولایتمدار» در دانشگاه شهرکرد با اشاره به جو سیاسی موجود در استان چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس هشتم و عدم اتحاد اصولگرایان شهرکرد که باعث راهیابی کاندیدای جبهه مشارکت به مجلس هشتم شد، این عدم اتحاد را به قحط الرجال تعبیر کرد و افزود: در انتخابات مجلس هشتم نیرویی وارد میدان نشد که قاطبه مردم را با خود همراه کند.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «انتخابات محک مهمی برای رأی دهندگان است که به خاطر خود یا نظام رأی می دهند»، تصریح کرد: وقتی اینگونه افراد را با سنجه ولایت می سنجیم، اکثر نمایندگان نمره قابل قبولی نمی گیرند و عده ای عملاً ولایت را خرج خود می کنند به جای اینکه خود را خرج ولایت کنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم دانشگاه شهرکرد افزود: این کاندیداها در بیانات خود مرتباً از عبارت «هر چه ولایت می گوید» استفاده می کنند؛ ولی در عملکرد ولایت پذیری ندارند.

قائدی با استناد به روایات تأکید کرد: کاندیداهای مجلس نباید تشنه قدرت باشند؛ اما متأسفانه برخی از کاندیداهای مدعی ولایتمداری در استان سعی می کنند حتی رأی اصلاح طلبان و افراد منحرف را جمع کنند که اینگونه افراد در ولایتمداری لنگ می زنند.

وی با تأکید بر لزوم بالا بودن قدرت تشخیص کاندیداها، فقر، فساد و تبعیض را مهمترین مشکلات استان چهارمحال و بختیاری برشمرد که باعث عدم رشد استان شده است.

مسئول کمیته آموزش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد یادآور شد: عدم وجود وحدت بین اصولگرایان باعث شد تا نماینده ای به مجلس هشتم راه یابد که در طول این 4سال، از فتنه دفاع کند.

قائدی اظهار امیدواری کرد که با رفتن یک کاندیدای ولایتمدار از شهرکرد به مجلس نهم، بسیاری از مشکلات استان حل شود.

وی جبهه جبهه شدن اصولگران را عاملی برای قسمت قسمت شدن مواضع اصولگرایی دانست و خاطرنشان کرد: این تقسیم مواضع اصولگرایی دارای حسن بوده و باعث پیشرفت می شود؛ چرا که معتقدان واقعی به مبانی نظام اسلامی مشخص شده و نمره قبولی می گیرند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه بین کاندیداهای استان عده ای زیرلوای اصولگرایی تبلیغ می کنند و با عوامفریبی به مبانی نظام حمله می کنند، گفت: بعضی از کاندیداها منشور اصولگرایی را مشروط امضاء کرده اند که بر اساس سنجه مقام مقام معظم رهبری کسی نمره 20 نمی گیرد.

قائدی هدف اولی در انتخابات را بالا بردن مشارکت مردم عنوان کرد و بیان داشت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، پشتوانه ای برای نظام است که کاندیداها باید با توجه به بالا بودن فهم سیاسی مردم، خود را نیز بالا ببرند.

۹۳/۰۷/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان قائدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">