عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسانها باشی.
سید مرتضی آوینی
telegram.me/eghaedi

آخرین مطالب

یاد ایامی 2

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۹ ب.ظ

تشکیل ستاد مردمی استان چهارمحال و بختیاری با تشکیل هسته ۳۲ نفره

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، دعوت از دکتر جلیلی در انتخابات: ستاد مردمی حامیان دکتر جلیلی در شهرکرد با بیانیه ۲۲ نفر از فعالان فرهنگی سیاسی چهارمحال و بختیاری طی بیانیه‌ای بعنوان هسته مرکزی ساماندهی حامیان دکتر جلیلی اعلام موجودیت کرد. متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اءَما وَ الَّذِى فَلَقَ الحَبَّهَ، وَ بَرَاءَ النَّسَمَهَ لَوْ لا حُضُورُ الْحاضِرِ وَ قِیامُ الْحُجَّهِ بِوُجُودِ النّاصِرِ، وَ ما اءَخَذَ اللّهُ عَلَى الْعُلَماءِ اءَنْ لا یُقارُّوا عَلى کِظَّهَ ظالِم وَ لا سَغَبِ مَظلُومٍ لاْلَقْیْتُ حَبْلَها عَلى غارِبها

سوگند به کسى که دانه را شکافته و جانداران را آفریده ، که اگر انبوه آن جماعت نمى بود، یا گرد آمدن یاران حجت را بر من تمام نمى کرد و خدا از عالمان پیمان نگرفته بود که در برابر شکمبارگى ستمکاران و گرسنگى ستمکشان خاموشى نگزینند، افسار حکومت را بر گردنش مى افکندم و رهایش مى کردم. (خطبه ۳ نهج البلاغه)

بعضی صالح اند ، بعضی صالح ترند ، بگردید آن صالح تر را شناسایی و پیداکنید و به او رأی بدهید . مقام معظم رهبری۳۱/۲/۷۶

در سی و چهارمین سال از انقلاب اسلامی، مردم مومن و مسلمان ایران همچون همه سالهای پر فراز و نشیب گذشته در معرض امتحان بزرگ الهی و سرنوشت ساز قرار گرفته اند. امتحانی که لیله القدر نظام اسلامی در سراسر کره خاکی به شمار می رود و انشالله به حول و قوه الهی همچون سنوات گذشته بار دیگر مردم مومن و انقلابی با حضور خود بزرگترین حماسه سیاسی را در لبیک به ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) به منصه ظهور خواهند گذاشت و پیروزی دیگری برای دلدادگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان به ارمغان خواهند آورد و بارقه امید را در دلهای مستضعفان و ازادیخواهان واقعی انسانیت شعله ور تر خواهند ساخت و پاسخی محکم و کوبنده به عناد و دشمنی مستکبرین عالم می دهند.

اکنون، و در سالهای میانی دهه ی پیشرفت و عدالت، در برهه ای که جهان به پیچ تاریخی خود رسیده و مردمان زجر کشیده از استبداد و استعمار در منطقه با تاسی از انقلاب اسلامی، زنجیر وابستگی از غرب را گسسته و ندای بیداری اسلامی سر داده اند، بیش از هر زمان نیازمند حضور رییس جمهوری در تراز بیداری جهان اسلام هستیم. فردی که در سطح بین الملل در این شرایط حساس جهان و بیداری دنیای غرب و همچنین پیش قراولی جمهوری اسلامی در تمدن اسلامی بتواند به خوبی ایفای نقش کند. فردی که روحیه مقاومت در برابر حکومتهای فاسد در وی متبلور باشد و حامی همه محرومین و مستضعفین در گوشه و کنار عالم باشد

در معادلات فضای سیاسی کشور شاید بتوان تکثر نامزدها برای حضور در عرصه انتخابات را از جهتی مثبت ارزیابی کرد اما نکته کلیدی که باید مورد توجه همگان واقع شود قرار گرفتن افراد در متن گفتمان انقلاب اسلامی است و این مهم جز با تبیین گفتمان و مطابقت افراد با آن امکان پذیر نخواهد بود.

امروزه شاهد حضور ائتلاف های مختلف در بین کاندیداهای مطرح از جناحها و جبهه های سیاسی کشور در عرصه انتخابات هستیم که هر یک به زعم خود دنباله رو خط سوم تیر هستند اما برکسی پوشیده نیست که اصلح ترین فرد برای ریاست جمهوری می بایست شخصی فراتر از دسته بندی های سیاسی اصولگرا و اصلح طلب باشد فردی که وامدار هیچ حزب و جبهه ای نباشد و مستقل وارد عرصه انتخابات شود. فردی که نه با جریانات سیاسی ، که فراتر از آن با مردم سراسر کشور بتواند ائتلاف کند و چقدر جای این ائتلاف در عرصه انتخابات جاری خالی است.

خارج از ائتلاف های اصولگرایی عده ای از ورشسکستگان سیاسی که در دوران حاکمیت خود بر مناصب انقلاب ارتجاع گفتمانی را بنا نهادند برای نفی گفتمان سوم تیر پا به میدان گذاشته اند و شعار بازگشت به گذشته را سر می دهند و برای جلوگیری از ارتجاع گفتمانی و پیگیری آرمان ها حضور فردی شجاع ، ساده زیست، ولایت مدار، ضد فساد ، استکبار ستیز، ،معتقد به گردش نخبگان،متخصص، دارای سابقه مقابله جدی با فتنه، انحراف وگفتمان های نا سالم، واقع بین، مدبر، دارای سابقه ی روشن در دفاع مقدس، غیر مرتبط با مراکز قدرت وثروت، مردم دار، متقی و معتقد به خرد جمعی و مدیریت عقلانی لازم است.

برادر بسیجی جناب اقای دکتر جلیلی

آحاد توده‌های انقلابی، هم آنهایی که در تنگناهای بزرگ انقلاب ستونهای مستحکم استقامت نظام بوده و هستند برای اثبات کار آمدی جریان انقلابی درعرصه هدایت جامعه شما را مصداق گزینه اصلح می‌دانند و به سان همیشه برای به انجام تکلیف خود در حمایت از خط سرافراز «اسلام انقلابی» منتظر تحلیل‌های و گفتگوهای بی‌ثمر سیاسیون «احساس تکلیف کرده» نخواهد ماند. و از شما که در این ایام به دور از هیاهوهای مرسوم این روز‌ها به «انجام تکلیف» مشغول هستید خواستاریم با توکل برخدا در این عرصه قدم گذاشته و درراه تحقق و ادامه گفتمان انقلاب اسلامی که همان تقویت ایمان جامعه، اجرای احکام اسلامی، کار برای مردم و گره گشائی از کارشان، ارائه برنامه مبتنی بر اصول، محور قرار دادن عدالت در برنامه ها، مبارزه بافقر و فساد و تبعیض در راس برنامه ها، حفظ کرامت و عزت نظام و ایستادگی دربرابر خودکامگان تمام تلاش خود را انجام دهبد. امیدواریم که همواره در این طریق پر امتحان و سراسر سختی، در راه ولایت الهی و در کنار مردم فهیم ایران اسلامی ثابت قدم بمانید و تکالیفی را که خداوند عزوجل بر دوش شما گذاشته و خواهد گذاشت را با ولایتمداری بصیرت و صبر به قله رفیع سعادت برسانید که:

“الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر”

آقای دکتر جلیلی به استحضار میرساند ما جمعی از دانشجویان ، جوانان و فعالین فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری با توجه با این امر که مصداق کاندیدای اصلح را در جنابعالی یافتیم با توکل بر خدا ستاد مردمی دعوت از حضرتعالی را به امید حضور شما در این عرصه خطیر در استان تشکیل داده ایم و تا آخرین لحظات برای به صحنه آمدن شما تلاش خواهیم کرد.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

۱٫ صادق الله بخشی

۲٫ محمد کریمی

۳٫ مجتبی امیدی

۴ . عباس اسدی

۵ . علی شریفی

۶ . رشید سلطانپور

۷ . احسان قائدی

۸ . داوود جلیل

۹ . مهدی بابامیر

۱۰ . عبدالمحمد حسنی

۱۱ . مهرداد محمدی

۱۲ . بهرام حسنی

۱۳ . مصطفی انگارده

۱۴ . محمدحسین تاجی

۱۵ . اسماعیل سهرابی

۱۶ .سیده زهرا حسن پور

۱۷ . فاطمه صالحی

۱۸ .کبری نوروزی

۱۹ . زهرا حسین پور

۲۰ . زینب بهارلو

۲۱ . سمانه پورشهبازی

۲۲ . معصومه اسدی

۲۳٫ راضیه حیدری

۲۴٫ خدیجه قنبری

۲۵٫ عظیمه خواجه علی

۲۶٫ سمیه رئیسی

۲۷٫ فاطمه ایمانی

۲۸٫ آرزو قربانی

۲۹٫ زهره صابری

۳۰٫ سمیه عبداللهیان

۳۱٫ فاطمه امیری

۳۲٫ اکرم قنبری

۹۳/۰۷/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان قائدی

نظرات  (۱)

۰۳ آبان ۹۳ ، ۰۰:۰۳ یه آقا پسر
چه قلم خوبی داشته کسی که اینو نوشته :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">