عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسانها باشی.
سید مرتضی آوینی
telegram.me/eghaedi

آخرین مطالب

مصاحبه درباره بخشنامه دانشگاه آزاد

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۲ ق.ظ

بخشنامه دانشگاه آزاد  نتیجه ای از همان تفکری است که قائل است

به زور نمی توان مردم را به بهشت برد

دانشگاه محل علم آموزی و تلاش برای عملی کردن اهداف علمی کشور است و باید مانع هر آن چیزی که این وظیفه را به حاشیه می برد و دانشگاه را از محل کسب علم به محل ترویج بی عفتی و بی حیایی تبدیل می کند، شد چنین بخشنامه هائی حاکی از عدم شناخت  از مسائل فرهنگی کشور و تصمیم گیری در مسائل فرهنگی توسط افراد بی اطلاع در حوزه فرهنگ می باشد.

احسان قائدی در گفتگو با خبرنگار منطقه آزاد گفت: بخشنامه اخیر مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر عدم برخورد دفاتر حراست با افراد بد حجاب در دانشگاه ها حاکی از تفکر لیبرالیستی حاکم بر مدیریت دانشگاه آزاد است.

وی افزود: این بخشنامه نتیجه ای از همان تفکری است که قائل است به زور نمی توان مردم را به بهشت برد در صورتی عدم برخورد با نوع پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد مطرح می شود که همه دانشگاه های طراز اول جهان قوانین پوششی مشخصی دارند و با مظاهر بدپوششی برخورد می کنند، حال آنکه دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به لفظ اسلام در نام این دانشگاه باید مروج قانون اسلام باشد.

این دانشجوی فعال سیاسی  تصریح کرد: از طرفی وضعیت دانشگاههای ما  از نظر حجاب و پوشش اکنون نیز چندان مناسب و در شان دانشگاه اسلامی نیست  که با این بخشنامه دانشگاه آزاد عملا رای به کشف حجاب داده است و این موضوع مناسب جامعه اسلامی و دانشگاه اسلامی نیست.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه محل علم آموزی و تلاش برای عملی کردن اهداف علمی کشور است و باید مانع هر آن چیزی که این وظیفه را به حاشیه می برد و دانشگاه را از محل کسب علم به محل ترویج بی عفتی و بی حیایی تبدیل می کند، شد چنین بخشنامه هائی حاکی از عدم شناخت  از مسائل فرهنگی کشور و تصمیم گیری در مسائل فرهنگی توسط افراد بی اطلاع در حوزه فرهنگ می باشد.

قائدی گفت: در این میان تاثیری که دانشگاه بر فضای جامعه میگذارد غیر قابل انکار است که چنین بخشنامه هائی باعث  ترویج فرهنگ بی حجابی و آزادی های نامشروع در سطح جامعه  میگردد که در این باره امام (ره ) میفرماید: اگر دانشگاه اصلاح شود کشور اصلاح می شود.

لینک مصاحبه با خبرگزاری

۹۳/۰۴/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان قائدی

نظرات  (۲)

سلام 
خداقوت بسیجی مطالب بسیار زیبا بود ودرد اور من از اینکه هم استانی های فهمیمی چون شمادارم خوشحالم 
ان شالله خدا کمک کند چیزی بر انتهای این دولت کاخ نشین نمانده است
واقعا ما وقتی انقدر آدم باسواد و فهییییییییییم مثل غریب و تو داریم حقمونه که تا هزار سال که هیچی تا صد هزار سال دیگه جهان سومی باقی بمونیم. بیچاره کشورمون...
نظرات منو تایید کن حاجی قلابی!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">