عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسانها باشی.
سید مرتضی آوینی
telegram.me/eghaedi

آخرین مطالب

کار جدى براى مواجهه‏ى با این تهاجم فرهنگى، از حوزه صادر نمیشود.
هر کس هر چه میخواهد بگوید، بگوید- جامعه‏ى مدرسین اعلام موضع کند؛ انتظار ما این است.
تصور این است که جامعه‏ى مدرسین این جورى میتواند به حیات سیاسى خود و به اعتبار و آبروى سیاسى خودش ادامه دهد. با سکوت و از کنار مسائل رد شدن، نمیشود آدم اعتبارش را حفظ کند. اصلًا اقتدار و اعتبار، در بیان صریح مواضع و ایستادگى بر سر مواضع حاصل میشود. ولو لطماتى هم بر انسان بخورد، همان لطمات به اعتبار انسان مى‏افزاید.
در زمینه‏ى مسائل کشور موضع بگیرید؛ نه حالا فقط در زمینه‏ى انتخابات و آدم‏ها و اینها- آنها ممکن است مصلحت باشد، ممکن است نباشد؛ آن را خودتان هر جور مصلحت دانستید، عمل کنید- اما در مسائل عمومى کشور اعلام موضع کنید. یک‏جا موافقید، موافقت کنید، یک جا مخالفید، مخالفت کنید؛ معلوم بشود که این، موجود زنده‏ى فعال وارد در صحنه است.
آقایان مراجع را پشتیبانى اطلاعاتى کنید؛ والّا وقتى شما نرفتید، دیگران میروند یک چیزهایى میگویند و با اطلاعات غلط، این خلأ اطلاعاتى را پر میکنند.

یکى از کارهاى مهمى که به نظر من پیش روى جامعه‏ ى مدرسین است، این است که بنشیند و آن محدوده‏ ى وظایف خودش را تعریف کند. ممکن است بعضى از کارها یک روزى جزو وظایف شما بوده؛ اما امروز جزو وظایف محسوب نشود؛ فرض کنید مثلًا در زمینه‏ ى تعیین و معرفى نامزد مجلس، یا ریاست جمهورى، یا شوراى شهر، من باب مثال در قم؛ ممکن است اینها جزو کارها نباشد؛ من نمى‏ گویم هست یا نیست، بلکه اعتقادم این است که خود مجموعه باید بنشینند و تشخیص بدهند که هست یا نیست. در این دوره‏ ى انتخابات، دیدیم اختلاف پیدا شد و این اختلاف بیرون هم منعکس شد؛ واقعاً خوب هم نبود؛ یعنى نشان دهنده ‏ى این بود که در یک امر نه چندان زیربنایى، بین مجموعه‏ ى محدودى که جامعه‏ ى مدرسین است، اختلاف نظر عمیقى وجود دارد! این، خوب نیست.

بیانات در دیدار جامعه مدرسین حوزه علمیه قم 09/ 07/ 1384


۹۴/۱۱/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان قائدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">