عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود

عاشقانه های یک بچه بسیجی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسانها باشی.
سید مرتضی آوینی
telegram.me/eghaedi

آخرین مطالب

سیدنا الرئیس حسن رحیم پور ازغدی

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۹ ب.ظ

خاطره انقلاب اسلامی سرشاراست از ترورشخصیت افراد بی نظیری که علت مخالفتها و هجمه های دشمن به آنها بزرگی و وسعت روح و انقلابی بودنشان بوده است . یاوه گویی ها، تهمتها ، افتراهای عجیب و غریب و حتی تهمت بی دینی و... حنای بی رنگ دشمن است ، اخیرا جریانی که به تعبیر مقام معظم رهبری جریان شیعه لندن نشین و آمریکا نشین است و با سرمایه استعمار پیر انگلستان شبکه های مختلف ماهواره ای در اختیار دارد از همین حنای بی رنگ تهمت و افترا علیه یکی از یاران دلیر انقلاب استفاده کرده وقصد دارد این عالم انقلابی و محبوب را در مقابل دین معرفی نماید . آنچه در این سطور می آید نه برای پاسخ به این جریان انحرافی است  که اساسا جریانهای انحرافی با استراتژی " با بزرگان درگیر شو تا فرض کنند بزرگی" از ابتدای انقلاب در لباسها و قالبهای مختلف سعی در مخدوش کردن یاران انقلاب داشته است ، این متن در راستای پاسداشت و تقدیر از سالها زحمات عالم متواضع برادر انقلابی عزیز رحیم پور ازغدی است . سابقه رحیم پور نشان میدهد که دو ویژگی در همه زندگی ایشان تبلور داشته است ، تشخیص ولایتمدارانه ی تکلیف و حضور ولایتمدارانه در اقدام به موقع تکالیف انقلابی.

این دو عنصر ، همان شاخصه ی اصلی یاران ثابت قدم امام حسین (ع) در عاشورای سال 61 هجری است ، چه آنان که تکلیف خود را نشناختند یا منطبق بر ولایت نشناختند و چه آنان که تکلیف خود را در موقع مشخص شده توسط امام به انجام نرساندند همگی در شهادت حسین (ع) و بر نیزه رفتن سر آن امام همام نقش داشته اند و تنها وتنها آنان که تکلیف خود را منطبق بر نظر امام یافتند و در زمان مشخص شده توسط ایشان رادمردانه و  ایثارگرانه به انجام رساندند در کربلا ماندند و خود را فدایی حسین (ع) نموده  و قبل از شهادت عاشقانه پرسیدند " اوفیت یا حسین؟"

حضور در عرصه دفاع مقدس و همراه داشتن یادگاری جانبازی آن دوران باعث نشد که رحیم پور ازغدی احساس کند مانند بعضی ها دیگر تکلیفی ندارد بلکه دوران تثبیت اعتقادی نظام و حرکت به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی را بعنوان تکلیف و  خواستگاه ولی فقیه شناخته و با همه ی توان به تبیین این موضوعات پرداختند. شناخت مبانی دین در سطحی عمیق ، آشنایی با تاریخ تحلیلی اسلام ، ارتباط مبانی اسلام و انقلاب اسلامی، شناخت موانع پیشرفت اسلامی ایران و بالاخره راهکارهای قرآنی و اهل بیتی برای برطرف کردن موانع و پیشرفت به سوی تعالی انقلاب از ویژگیهای کم نظیر رحیم پور است .

با بدعتها حتی اگر بر سر نیزه کردن قرآن باشد باید جنگید و بدون تساهل و تسامح با آن به مبارزه پرداخت که در غیر این صورت  امکان تکرارتاریخ صفین و مهجوری شیعیان اصیل  وجود دارد . جریانی که قصد دارد امروز رحیم پور ازغدی و مانند اورا در برابر دین  قرار دهد ادامه ی همان جریانی است که علی(ع) را مجبور به پذیرفتن حکمیت کرد و البته بعدا سر از نهروان درآورد. اگر در این جریان او می ایستد و به مقابله با بدعتی بر میخیزد برای آنست که اجازه پیروزی به معاویه ندهد و نگذارد که به ساحت مقدس علی (ع) خدشه ای وارد شود.

اندکی دقت در جریان اخیر یاد و خاطره ی منشور تاریخی و مهم روحانیت امام خمینی (ره) را در ذهن تداعی می کند ، آنجا که امام (ره) از عده ای نفوذی در روحانیت گله کرده و  تهمتها و افتراهای  عده ای با نام دین را بر میشمرند، آنجا که از همکاری این قشر با حکومت شاه و سکوتشان در برابر فساد و فحشا زمان طاغوت را بیان فرموده و اسلامگرا شدن برای تهمت بی دینی زدن به یاران انقلاب را شرح میدهند .

در پایان برای این یار انقلاب آرزوی سربلندی و استقامت بیشتر در راهی که پیش گرفته اند را از خداوند متعال مسئلت نموده و یقین خود را به خفت و خواری دشمنان انقلاب استحکام میبخشیم.

آری اگر دشمن به رحیم پور ازغدی تهمت میزند یقینا او را ثابت قدمتر میکند ، چرا که امام (ره) و مقام معظم رهبری به ما آموختند که هرگاه جریان انحراف و استکبار خشمگین شدند به درستی راه مطمئن شوید.


۹۳/۰۸/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان قائدی

حسن رزحیم پور ازغدی

نظرات  (۱)

۲۱ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۳ موتلفه اسلامی
احسان جون سلام ،جوادم.
لطفا اگه میشه کد قالبو به من هم بده و درمدیریت وبلاگ به من هم کمک کن چون تازه وارد بیان شدم ...داخل بلاگفا چون معروف بود همه نوع قالبی که میخواستی اینترنت واسش داشت. 
اما این نداره. 
لطفا!؟لطططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">